Veelgestelde vragen
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn 7/7 bereikbaar op de nummers 016/19.22.60
Via het contactformulier kan u eveneens een aanvraag sturen of per mail naar info@didiervantongelen.be
Hoelang op voorhand dien ik een ruiming of reiniging te plannen?
Wij proberen steeds zo snel mogelijk bij u langs te komen afhankelijk van de dringendheid, eventueel de dag zelf nog.
U kan ook kiezen voor een onderhoudscontract zodat we u zelf contacteren op een afgesproken termijn.
Om hoe laat komen jullie?
Als de interventie niet uiterst dringend is houden wij rekening met uw planning zodat u zeker geen verlof hiervoor dient te nemen.
Wij contacteren u ook altijd een uur op voorhand.
Moet ik aanwezig zijn tijdens het ruimen?
Indien u niet aanwezig kan zijn kunnen we de interventie uitvoeren indien we de woning niet moeten betreden en de put vrij ligt en toegankelijk is.
Wij vragen hiervoor wel op voorhand een mailtje met uw akkoord te sturen naar info@didiervantongelen.be
Moet ik parkeerplaats voorzien?
Neen, normaalgezien niet, wij rijden met aangepaste voertuigen.
Enkel in speciale gevallen kan u best een parkeerverbod regelen voor een lengte van 2 personenwagens.
Hoeveel kost een interventie?
Wij werken met vaste forfaitaire prijzen.
Contacteer ons gerust voor alle tarieven!
Voor zeer dringende interventies en interventies in het weekend/feestdagen én na 20u hanteren wij toeslagen. (Dit bovenop het normale ruimings- of ontstoppingstarief)
U kan ons altijd contacteren voor een volledige prijslijst.
Mijn kelder is ondergelopen, maken jullie hem leeg?
Natuurlijk. Uw kelder kan tot op de bodem geruimd worden en indien nodig gereinigd.
Wat is de prijs van het reinigen van een regenwaterput?
Hiervoor hebben we enkele inlichtingen nodig. Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat.
Contacteer ons gerust voor al uw vragen.
Moet ik extra verplaatsingskosten betalen in een bepaalde gemeente?
Wij rekenen geen extra verplaatsingskosten aan voor interventies binnen een straal van 50 kilometer vanaf Herent.
Hierbij enkele gemeentes waar wij dagelijks te vinden zijn:
Leuven, Herent, Lubbeek, Bierbeek, Oud-Heverlee, Kessel-Lo, Heverlee, Wilsele, Wijgmaal, Korbeek-Lo, Bertem, Huldenberg, Tervuren, Neerijse, Overijse, Kortenberg, Kampenhout, Rotselaar, Zaventem, Vilvoorde, Grimbergen, Wemmel, Haacht, Mechelen, Londerzeel, Asse, Hoeilaart, Kraainem, Wezembeek-Oppem, Steenokkerzeel,…
Contacteer ons gerust voor al uw vragen.
Ik heb regelmatig last van verstoppingen wat kan hiervan de oorzaak zijn?
In een ondergrondse riolering zijn er meerdere oorzaken zoals verzakkingen, breuken, verborgen ondergrondse sifon- of toezichtputten, wortelgroei, kalkvorming,…
Toiletten en de afvoerleiding in het huis zelf zijn onderhevig aan kalkvorming.
De keukens verstoppen meestal door verharde vetresten.
Het is onze bedoeling niet alleen te ontstoppen maar ook de oorzaak van deze problemen aan te pakken.
Moet ik mijn regenput laten reinigen?
Bij troebel of slecht ruikend regenwater of een slechte werking van de regenwaterpomp moet het slib op de bodem geruimd worden.
Regenwaterputten kunnen ook sterk vervuild worden door een verstopping in de ondergrondse riolering waardoor afvalwater in de regenput terecht komt.
Wat als mijn probleem na de interventie nog niet is opgelost?
Indien u na de interventie nog steeds dezelfde problemen ondervindt, neemt u best zo snel mogelijk contact met ons op.
Hoelang op voorhand dien ik een ruiming of reiniging te plannen?
Indien u tevreden bent over onze service, mag u ons steeds een review geven op onze Google pagina. Dit kan u doen via volgend stappenplan:
- Ga naar onze Google Mijn Bedrijf pagina.
- Klik op ‘een review schrijven’
- Indien u nog niet bent aangemeld, kan u zich nu inloggen.
- Geef ons een sterrenbeoordeling en licht uw beoordeling toe in het tekstkader.
- Klik op ‘posten’
Bent u niet tevreden over de interventie die we bij u hebben uitgevoerd? Neem dan contact op met onze firma zodat we een geschikte oplossing kunnen vinden om u verder te helpen.